Thursday, February 4, 2010

Aggresively Hanged Clock

Agresifçe Asılmış Saat
{}
{}
Perhaps I have been following the wrong approach for putting stuff up the walls. I've been waiting for a muscular man to show up and drive nails into my walls so all those mirrors, paintings and frames that I accumulated over the years can finally show their faces. From now on, I'm stickin'em right into the wall. Clock designed by Leo Yiu via Dezeen.
{}
Galiba duvara birşeyler asmak için bugüne kadar izlediğim yaklaşım yanlışmış. Kaslı bir erkeğin çıkagelip duvarlara çiviler çakmasını, böylece evin muhtelif yerlerinde yığıntılar haline gelen veya duvara dayalı üzgün üzgün bekleyen resim, çerçeve ve aynaların artık günışığına çıkabilmelerini umuyordum. Bundan sonra duvara saplayıvereceğim. Saat tasarımı Leo Yiu, Dezeen'de gördüm.
{}
Since I'm posting only every once in a while, I might as well give some personal updates just make your trip to my blog worthwhile:
{}
-I quit my job, finally. I'm writing this post as a freelance designer!
- Finished my MA. My thesis, "A Sociocultural Study of the Design of a Consumer Product; The Apple iPod" is my gift to society. I'm hoping for Apple to send me a reward for my accomplishment, an iPad will do.
- My new laptop had to be reformatted twice already. Steer clear of Windows 7 64 bit, go for the 32 for now.
- My family will be getting two puppies soon, two of these dignified babies to be exact. Dogs that I train tend to have selective hearing, usually selecting not to hear unless I'm holding a treat. Any tips for books are welcome.
- I got the Ikea PS Karljohan stool. It is so adorable, I treat it like a pet. {Scroll down for more English}
{}Cover of "My Dog's Brain" by Stephen Huleck / Stephen Huleck'in "Köpeğimin Beyni" adlı kitabının kapağı.
{}
Bu arada hazır kırk yılın başı post yapmışken kişisel güncellemelerde de bulunayım ki ayda yılda bir gelip iki satır görünce iyice soğumayın benden:
{}
- İşten ayrıldım. Aslında bu bayat haber, 2 ay oldu neredeyse. Freelance takılıyorum.
- Yüksek Lisans bitti. "Bir Kullanım Ürünü Olarak Apple iPod Tasarımının Sosyo-Kültürel Yönden İredelenmesi" konulu ansiklopedimi, pardon tezimi topluma armağan ettim. Apple'dan çabalarımın takdiri olarak bir iPad, o da olmadı iPhone bekliyorum.
- Galiba yakında iki yavru köpek edineceğiz. Ay, nasıl yavru köpek mıncıklayasım var. Eğitim tavsiyelerine açığım, benim elimden geçen köpekler genelde seçici duyma duyusuna sahip oluyor; elimde yiyecek birşey yoksa genelde seçimi duymamaktan yana oluyor.
- 40 yılın başı yurtdışına gidersem H&M'den bayıla bayıla aldığım şeyleri sonra Peros'ta görüp yedekliyorum. Ömür boyu yetecek geyikli tişört ve leopar tayt stokum var.
- Daha alalı birkaç ay olan, üstündeki kağıtları çıkartmaya kıyamadığım laptop'ım 2 kere format yedi. Windows 7 64 bit'ten uzak durunuz, 32 bit takılınız.
- Oyun severler lafım size, Dragon Age Origins hayatımdan 80-90 saat çaldı. Muhteşem bir oyun. Yakında sevgilimin hesabından Aion Online'a başlayacağım. Avatar'ın güzel dünyasına doyamayanlar için biçilmiş kaftan.
Dekorasyon:
- Ikea'dan PS koleksiyonu Karljohan sehpadan aldım. İkide bir bakıp "canııım" diyorum, arada kafasını okşuyorum.
- Yine Ikea'dan Lotta Kühlhorn tasarımı kumaşlar aldım:
{}
{}
- I also bought Lotta Kühlhorn fabrics from Ikea:
{}
{}
Biri yukardaki, biri aşağıdaki. Üstü karla kaplı kırmızı evler, bir köprüde inatlaşan keçiler görünce dayanamadım, 5 metre aldım. Napıcam şimdi ben bu kumaşları?

{}
Some from the one above, and a little from the one below. When I saw the red houses with snow covered roofs and goats on stone bridges, I couldn't stop myself from buying 5 meters.
{}

{}
Maybe I should have them framed like above, that's how pretty they are. But then what, will I have to stick them right into the wall like that clock in the first picture? Who will put them up the wall? I need a paintjob too, oh brother.
{}
Buradaki gibi çerçeveletsem yeridir, o kadar güzeller. Ama sonra o çerçeveleri ilk resimdeki saat gibi duvara mı saplayacağım? Kim takacak onları duvara? Hem badana da lazım, oof of.

{}
- Bana niçün Ikea kataloğu gelmiyor? Moda blogger'larına ayakkabılar muhtelif ıvır zıvırlar bedava gelirken bana bir dekorasyon bülteni göndermek çok mu? Böyle bedavaya reklam mı yapılır canım, azıcık karnımız doysun.

7 comments:

Malla said...

oooo kumaşlar çok güzelll. çıksın o dikiş mak. ortaya artıkk!...

Anonymous said...

Sahi ne yapacaksın o kadar kumaşı? :)
Saate ve yazının başlığına ise ba-yıl-dım!

MAYRI said...

Ben de isterem bende....Ay o mavi dağlı keçili kumaşa bayıldım... onu da mı ikea dan aldın.

AMIT said...

Hey i like your blog and pictures.

fabulous lingerie

muralimanohar said...

Whoa, hey, I hadn't seen IKEA's new fabric line yet...wow! Now I am REALLY missing it over here. Hawaii is just not a market for IKEA's awesomeness, more's the pity.

And congratulations on finally starting your life in freelancing! :D

Arizona bankruptcy said...

Awesome patterns!!!

Vigrx Plus said...

I like your blog, its very nice